a

Συντονισμός Προγράμματος στο Π.Ι.:
Δρ Νικολαΐδου Δάφνη, Πιτζιολή Μαρία, Χατζηγεωργίου Έλλη

Επικοινωνία με λειτουργούς
(με αλφαβητική σειρά):

Νικολαΐδου Δάφνη (δ.φ.)

Phone22402444

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Πετρίδης Παναγιώτης

Phone22402454

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Πιπονίδου Ευτυχία

Phone22402443

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Πιτζιολή Μαρία

Phone22402378

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Σάββα Παναγιώτης (δ.φ.)

Phone22402327

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Χατζηγεωργίου Έλλη

Phone22402361

email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Με το Πρόγραμμα Eπιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, στηρίζει τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν τους/τις μαθητές/τριες με μεταναστευτική βιογραφία με ποικίλους τρόπους, όπως με:

  • επιμορφωτικές δράσεις για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε κεντρικές επιμορφωτικές δράσεις, όπως συνέδρια, ημερίδες και εργαστήρια ή/και σε σχολική βάση,
  • ανάρτηση ενημερωτικού υλικού και υλικού σχετικού με τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, καθώς και με θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στον ιστοχώρο του Π.Ι. (www.pi.ac.cy > Τομέας Επιμόρφωσης > Προγράμματα / Σεμινάρια > Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας),
  • σύνταξη και έκδοση Οδηγών Υποδοχής  (έκδοση σε διάφορες γλώσσες), οι οποίοι ενημερώνουν τους γονείς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες για το εκπαιδευτικό σύστημα και τα σχολεία της Κύπρου.