Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια εγκυκλίου με ημερ. 17/1/2014, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου ευχαριστεί τα σχολεία που επέδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και κατέθεσαν εισηγήσεις για καινοτόμες και δημιουργικές δράσεις, που συνάδουν με τον υπό έμφαση στόχο: Η καλλιέργεια της Ενεργού Πολιτότητας με έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη, καθώς και με τους στόχους του Προγράμματος ΕΝ ΠΟΛΕΙ ΕΥ ΖΩ.

Επιστέγασμα της όλης προσπάθειας θα αποτελέσει Ημερίδα με θέμα: «Ενεργός Πολιτότητα. Από τη σχολική δράση στη συμμετοχή στην κοινωνία», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014, από τις 8.30 μέχρι τις 13.30 σε χώρο που θα ανακοινωθεί αργότερα. Στο πλαίσιο της Ημερίδας θα γίνουν εισηγήσεις από έγκριτους επιστήμονες και θα παρουσιαστούν επιλεγμένες εργασίες των σχολείων (σχετική ενημέρωση για το Πρόγραμμα θα υπάρξει σε νέα εγκύκλιο). Όλες οι άλλες εργασίες θα συμπεριληφθούν σε εκθεσιακό χώρο, κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi.ac.cy, Εν πόλει ευ ζΩ, Ενεργός Πολιτότητα).

Παρακαλούμε, όπως ακολουθηθούν οι παρακάτω οδηγίες για την κατάθεση των εργασιών στο Π.Ι.

Α) Να κατατεθεί η τελική μορφή της εργασίας απαραίτητα μέχρι τις 10/4/14 στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (υπόψη Ειρήνης Ροδοσθένους, τηλ. 22402374, αριθμός γραφείου Π125) και στην ηλεκτρονική διεύθυνση This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Β) Να τηρηθούν οι προδιαγραφές που τέθηκαν σε κάθε Δράση του Προγράμματος. Στην περίπτωση που υπάρχει διαφοροποίηση, θα πρέπει να σημειωθεί σε κάθε τέτοια εργασία ο τρόπος δημιουργίας του τελικού προϊόντος, καθώς και τα μέσα (ηλεκτρονικά ή άλλα) που θα χρειαστούν για την αξιοποίησή του (ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Π.Ι. ή παρουσίαση στην προαναφερθείσα Ημερίδα).

Γ) Να εσωκλείεται σε φάκελο, ο οποίος θα συνοδεύει την κάθε εργασία του σχολείου, έντυπο με τα εξής στοιχεία:

1. Το όνομα του σχολείου

2. Ο ακριβής τίτλος της εργασίας

3. Τα στοιχεία του/των εκπαιδευτικού/ών και τα στοιχεία των μαθητών/τριών

4. α) Το σκεπτικό της δημιουργίας της συγκεκριμένης εργασίας

    β) Ποιοι στόχοι τέθηκαν και σε ποιο βαθμό υλοποιήθηκαν.

    γ) Ποιες ανάγκες από το συγκείμενο του σχολείου κάλυψε η εργασία.

    δ) Ποια η παιδαγωγική αξία της εργασίας.

    ε) Τη δυνατότητα του σχολείου και των εισηγητών για αξιοποίηση/παρουσίαση της εργασίας
        σε Ημερίδα για την Ενεργό Πολιτότητα.

 

Εγκύκλιος

Έντυπο κατάθεσης εργασίας